דפי מידע

יום חמישי, 9 ביוני 2011

שירות המתנות החשאי של ארתור - (2011) - Arthur Christmas



זה סיפור חג המולד של מה בעצם באמת קורה מאחורי המתנות שמקבלים הילדים הטובים מסנטה, אבל יותר מזה הוא מספר על המשפחה הלא כלכך מתפקדת של סנטה קלאוס, ילדיו, אביו וכל האלפים שמכינים את המתנות.  "שירות המתנות החשאי של ארתור" הוא סרט אנימציה לכל המשפחה שיוצא בחו"ל לקראת חופש חג המולד, לישראל הוא יגיע לקראת חנוכה. למרות שההפקה היא של סוני אחד מהבמאים של הסרט הוא בארי קוק שביים את "מולאן" של דיסני.


ז'אנר: קומדיה | לכל המשפחה
במאים: שרה סמית' – סרט בכורים, בארי קוק – ("מולאן")
תסריט: שרה סמית' סרט בכורים, פיטר ביינהם – ("בוראט")
שחקנים: ג'יימס מקווי, יו לארי, ג'ים ברודבנט, ביל ניהאי, ג'ים ברודבנט, אשלי ג'נסן, וויל סאסו .
מועד הפצה: 23/11/2011 (ארה"ב) | 08/12/2011 (ישראל)

עלילה:
ארתור הוא הבן המגושם של סנטה קלאוס. הוא אוהב כל דבר שקשור בחג המולד, הוא היחידי במשפחה שמוקסם מהחג.  אחיו של ארתור הוא סטיב, שאמור עם הזמן להחליף את אביו, הוא הביא איתו בצורה מושלמת את הקדמה לקוטב הצפוני, אבל הוא נכנס יותר לצד הניהולי של העסק ופחות למהות של החג. אביהם, סנטה רואה את עצמו האחראי על הקוטב הצפוני, אבל נראה שהעסק גדל יותר ממה שהוא יכול להתעסק איתו. על כולם בסופו של דבר מוטלת המשימה להביא את המתנות לכל הילדים בעולם בחג המולד. אבל נראה שמכולם לארתור זה הכי אכפת.



לצפיה בטריילר נוסף

מידע נוסף: למרות שאולפני סוני אנימציה לא ידועים ביותר מידי סרטי אנימציה מוצלחים שלהם, הם הוציאו ב-2009 את הסרט המקסים (עם תרגום השם המעצבן ביקום) "גשם של פלאפלים" ("cloudy with a chance of meatballs"). התקווה היא שהסרט הזה יהיה מוצלח גם כן ונוכל סוף סוף לאחר שליטה מוחלטת של פיקסר (שעושים עבודה מצויינת, לא מתלונן) , גם לראות סרטי אנימציה מאולפנים אחרים שהם לא רק דיסני/פיקסר. כמו "הדרקון הראשון שלי" ב-2010 ו "גנוב על הירח" (עוד תרגום מעצבן) מאותה שנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה