דפי מידע

יום חמישי, 30 בספטמבר 2010

שווה לראות: טיזר ראשון לסרט "אני מספר ארבע"



חברת דרימוורקס הפיצה טיזר ראשון לסרט הראשון מסדרת הסרטים שאמורה להגיע אלינו "אני מספר ארבע", הטיזר נראה מעולה ואולי זאת אפילו תהיה סדרת בני נוער שגם נערים יכולים לראות, ולא רק נערות (כמו הסדרה "דמדומים") את הסדרה מפיקים מייקל ביי וסטיבן שפילברג. ואם אנחנו סופרים נכון לפי מספר הספרים בסדרה אמורים להגיע אלינו עוד חמישה פרקים בסדרה.  אנחנו בנתיים נחכה להסרט הראשון שאמור להגיע אלינו בפברואר ונראה האם יש שם משהו ששווה לחכות לו.

לצפייה בטריילר

עלילה: תשע פעוטות חייזרים שנראים כמו בני אדם בורחים  מעולם הבית לוריאן להתחבא בכדור הארץ. המוגדוריאנס הם גזע שפולש לעולמות אחרים והם השמידו את כוכב הלכת לוריאן, ועקבו אחרי הנמלטים לארץ כדי לחסל את אלה שהצליחו לחמוק מהם. לכל אחד מתשע הפעוטות מוצב שומר, וכל אחד מהם יפתח יכולות על אנושיות ככל שהם יתבגרו.  לכל אחד מבני לוריאן שנמלטו לכדור הארץ ניתן מספר, כדי לחסל את החייזרים צריך לחסל אותם לפי סדר המספרים.
מספר ארבע, שנקרא גם בשם ג'ון סמית', עובר לגור בעיירה בשם פרדיס באוהיו כאשר הוא מתחזה לתלמיד תיכון. אחרי שכל חייו הוא היה במנוסה מוצא ג'ון חברה חדשה בשם שרה. לראשונה בחיים שלו ג'ון מוצא משהו ששווה להפסיק להיות במנוסה ולהתחיל להלחם בשבילו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה