דפי מידע

יום שלישי, 24 באוגוסט 2010

אקס-מן: ההתחלה - (2011) - X-Men: First Class


חברת מארוול החליטה להתחיל מהתחלה. ואנחנו חוזרים לכיתה הראשונה של הסדרה אקס-מן. אנחנו נפגוש את מגנטור ופרופסור אקס עוד כאשר הם היו חברים באוקספורד. את הסרט יביים מתיו ווהן ("קיק אס") אחד הבמאים החמים כרגע בהוליווד. לתפקיד מגנטור ופרופסור אקס נכנסים השחקנים מייקל פסבנדר וג'יימס מק'אבוי, הרשע בסרט יהיה קווין בייקון. הסרט אמור להגיע אלינו רק בעוד שנה בתחילת יוני.


תקציר העלילה: לפני שצ'ארלס אקסוויאר ואריק לנשר לקחו לעצמם את השמות פרופסור אקס ומגנטור, הם היו שני אנשים צעירים שמגלים את הכוחות המיוחדים שלהם. לפני שהם היו אויבים, הם היו חברים קרובים, שעובדים ביחד עם מוטנטים נוספים (חלקם מוכרים וחלקם חדשים), כדי לעצור איום גדול נגד העולם כמו שעדיין לא נראה. במהלך אותו תהליך נפער קרע בין השניים שהוביל למלחמה בין אנשי האחווה של מגנטור מול האקס-מן של פרופסור אקס.

שחקנים: את אקסוויאר ישחק בסרט ג'יימס מק'אבוי  ואת מגנטור ישחק מייקל פסבנדר לצידם בסרט אנחנו אמורים להכיר מחדש או בפעם הראשונה את הדמויות אמה פורסט – המלכה הלבנה (ג'ניוארי ג'ונס) , אנג'ל (זואי קרביץ), חיה (ניקולס הולט) , מיסטיק (ג'ניפר לורנס) , בנשי (קיילב לנדרי ג'ונס) , הבוק (לוקאס טיל), דרווין (די גת'גי), עזאזל (ג'ייסון פלמינג),רייבן (מורגן לילי), מקטארגט (רוז בירן) . דמות הרשע בסרט עדיין לא ידועה , רק ידוע שקווין ביקון יגלם אותו , וישנה עוד דמות שנקראת 'האיש השחור' אותו ישחק אוליבר פלאט.





הבמאי מתיו ווהן הוא במאי מוכשר מאוד והוא הביא לנו עד עכשיו שלושה סרטים מצוינים, הסרט המגניב  "קיק-אס" , הסרט המקסים "אבק כוכבים" (Stardust) וסרט הפשע המעולה "עוגת שכבות" (Layer Cake). סרטיו עשויים מצוין עם קצב מעולה ודמויות שקל להתחבר אליהם, בדיוק מה שצריך לסרט אקס-מן. שני השחקנים שנכנסים לתפקידים של אקסוויאר ומגנטור הם מצוינים, מק'אבוי שיחק בסרטים " המלך האחרון של סקוטלנד" , "כפרה" ו "מבוקש" (Wanted), 

על השחקן מייקל פסבנדר כבר דיברנו בעבר ואמרנו לכם לזכור את השם. הוא שיחק בסרטים "300", "ממזרים חסרי כבוד" , "סנטוריון" והוא הולך להיות שם חזק בהוליווד. אני מניח שעוד יהיו עדכונים ואולי אפילו ליהוקים חדשים , אנחנו נדאג לעדכן  כשיהיו.

מועדי הפצה3 ביוני 2011 (ארה"ב) | 02/06/2011 (ישראל)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה