דפי מידע

יום חמישי, 26 באוגוסט 2010

סרטי בכורה השבוע בארץ - 26 באוגוסט



השבוע יוצאים שלושה סרטים לבתי הקולנוע בארץ. הראשון הוא סרט איימה של דגים שלא מחבבים את בני האדם. השני הוא סרט המתח השבדי המצליח "נערה עם קעקוע דרקון" סרט אפל במיוחד. השלישי הוא סרט בכיכובה של שרה מישל גלר בסרט שמבוסס על ספר של הסופר פאולו קואלו

פיראנה

זה ככל הנראה הסרט הוולגרי הלא רציני והמהנה של הקיץ, הסרט יצא לפני שבוע בארה"ב וקיבל תגובות טובות מהקהל, והמבקרים שהצפיות היו שיקטלו אותו ממש לא ירדו על הסרט כאשר 60% מהביקורות היו חיוביות. בסופו של דבר מדובר בסרט לא רציני על פיראנות שתוקפות אזור הילולה של חגיגות קיץ לצעירים. ואנחנו מקבלים בדיוק את זה.

ז'אנר : איימה

תקציר עלילה: בכל שנה האוכלוסייה של סליפי לייק בורוניקה עולה מ-5,000 תושבים ל50,000 לחגיגות הספרינג ברייק, התאגדות פרועה של שמש ושכרות בכיף. אבל בשנה הזאת, יש משהו שצריך יותר לדאוג לגביו מאשר האנגאובר ולהתלונן על התושבים הזקנים של העיירה. סוג חדש של טרור ישתחרר באגם וקיטוריה. רעידת אדמה פתאומית מתחת לפני הים משחררת לחופשי דגי פיראנה פריי היסטוריות אוכלות אדם. קבוצה של זרים חייבת להתאגד ביחד כדי למנוע מעצמם להיות מזון לדגים.

שחקנים: ג'סיקה שזהור ("אחת שיודעת"), סטיבן ר.מקווין ("יומני הערפד"), אליזבת' שו, ג'רי אוקונל, וינג ריימס, אדם סקוט, קאיסטופר לויד (בחזרה לעתיד), קלי ברוק וריצ'רד דרייפוס.

ביקורות: הביקורות יחסית סרט מהז'אנר הזה טובות כאשר 83% מהביקורות הן חיוביות. אותי זה מאוד הפתיע כי הנחתי שהסרט יהיה די מיותר מסתבר שההפך הוא הנכון, אז אם אתם מעוניינים לראות סרט מהז'אנר הזה. אתם אפילו תמצאו את עצמכם נהנים.

מילים אינן יכולו לתאר כמה מדהים בצורה סוטה הסרט פיראנה 3D, כמה מבדר, וכמה מהר אתם צריכים לקחת את עצמכם לקולנוע כדי לראות את זה, כאילו עכשיו.
ביקורת שלילית -  רוג'ר מור -  אורלנדו סנטינל      
פיראנה 3D  הולך על וריד הצוואר, ובדרך כלל מפספס, אבל לרוב בדרך משעשעת.

2,666 מדרגים – 7.1/10 : IMD


6.6/10 : Rotten Tomatoes


לצפייה בטריילר


ורוניקה מחליטה למות

הסרט "ורוניקה מחליטה למות" בכיכובה של שרה מישל גלר הוקרן לראשונה עוד בשנה שעברה בפסטיבל קאן. את הסרט ביימה הבמאית הצעירה אמילי יונג. הסרט מבוסס לפי ספרו של פאולו קואלו ("האלכימאי"). הספר הוצא לאור בשנת 1998

ז'אנר : דרמה
                                                                               
עלילה: לורוניקה היו חיים מושלמים, נראית טוב, עובדת בעבודה טובה, וחיה לעצמה בדירה נחמדה בניו-יורק.  אבל היא לא מצליחה למצוא משמעות לחיים שלה, והיא מחליטה לשים קץ לחייה. היא נכשלת במשימת ההתאבדות והיא מתעוררת במוסד פרטי לחולי נפש. שם היא מגלה שליבה נפגע בצורה בלתי הפיגה ונותר לה זמן קצר מאוד לחיות. נוכחותה של ורוניקה בבית החולים משפיעה על השוכנים באותו מוסד. היא פוגשת שם אנשים שהם "חולי נפש" רק בגלל שהם לא תמיד הולכים לפי המוסכמות של החברה.

שחקנים: שרה מישל גלר, דיויד ת'ווליס, ג'ונתן טאקר, מליסה ליאו

2,700 מדרגים – 6.6/10 : IMDB


לא דורג : Rotten Tomatoes

לצפייה בטריילר



נערה עם קעקוע דרקון.

סרט שבדי שמבוסס על הספר הראשון מ"טרילוגיית המילניום" של הסופר השבדי סטיג לרסון. הסרט יצא בשנה שעברה בהולנד וקיבל ביקורות אוהדות מאוד. הסרט זכה באוסקר השבדי ופסטיבל הסרטים בפאלם ספרינג בפרס הקהל. סרטי ההמשך של הסרט צולמו ויקרנו בהמשך בארץ.

ז'אנר : מותחן 

עלילה:
הסרט מספר על חקירה של עיתונאי שנשכר על ידי אדם שמחפש לגלות מה קרה לבת דודתו שנעלמה לפני שלושים שנה. העיתונאי נעזר בחוקרת פרטית משונה וגותית. ביחד הם נכנסים לעולם אפל, מרתק ומותח שמוקף במין ושחיתויות.

מותחן מסוגנן עם מורכבות אמיתי, דמויות עם פנים מעניינות, שחקנית יוצאת מן הכלל גיבורה האקרית דו-מינת גוטית. החדשות על הנערה עם קעקוע דרקון הוא שום דבר אחר מאשר טוב.

ביקורת נגד - א.א.סקוט - At the Movies
האלימות בסרט הזה היא כל כך עזה ומטרידה ואני לא חושב שהיא משרתת את המטרות של העלילה או את הנקודות שהסרט מנה להראות.

2,666 מדרגים – 7.1/10 : IMDB


7.2/10 : Rotten Tomatoes


לצפייה בטריילר


תגובה 1:

  1. I аԁԁitiοnаlly forgot tο mention.


    Feеl free tο ѵisit my web-site ::
    green smoke reviews

    השבמחק