דפי מידע

יום שישי, 20 באוגוסט 2010

גירוש השדים האחרון - (2010) - The Last Exorcism



הסרט גירוש השדים האחרון הוא הסרט השישי בסדרה של "מגרש השדים". זה הסרט שאמור להפחיד אותנו בקיץ הקרוב. הסרט מצולם באותו סגנון כמו פרויקט המכשפה מבלייר וקלוברפילד, כמעין תיעוד דוקומנטרי. רוב האנשים שמעורבים בסרט אינם ידועים חוץ מהמפיק,הבמאי והשחקן  אלי רות'.

תקציר העלילה: הסרט עוקב דרך ראות עיניו של כומר פרוטסטנטי, לאחר שנים של ביצוע גירוש שדים מחליט לעשות תיעוד דוקומנטרי של הגירוש האחרון שלו תוך כדי שהוא יחשוף את הונאות הכמורה שלו. הכומר מקבל מכתב מחוואי שמבקש עזרה בגירוש השטן, הוא פוגש את החוואי ואת ביתו המתייסרת.

שחקנים: פטריק פביאן, אשלי בל, איריס בהר, לואיס הרטום

צוות השחקנים הוא לא מוכר, הבמאי הוא במאי צעיר בתחילת דרכו. ה"מבוגר האחראי" היחידי בסרט היה המפיק אלי רות' שחלקכם מכיר אותו בתור סמל דוני דונוביץ ' מ"ממזרים חסרי כבוד" וחלקכם מכיר אותו כבמאי, התסריטאי והמפיק בסרט "הוסטל". הסרט "גירוש השדים האחרון" הוקרן בפסטיבל הסרטים בסאנדאנס וקיבל יחסית ביקורות טובות. אבל עדיין לא מספיק כדי להסתמך עליהן.

מועד הפצה27 באוגוסט (ארה"ב) | עדיין לא ידוע מתי יופץ בישראל

סיכום דירוג וביקורות: באזור של המבקרים הסרט מקבל תגובות טובות כאשר 71% מהמבקרים נותנים ביקורות חיוביות. הקהל נותן גם כן ציונים טובים. ובסופו של דבר מדובר ככל הנראה סרט מפחיד שנותן את מה שהקהל רוצה ממנו לפחד וליהנות. אנחנו לא מדברים על יצירת מופת אבל לחלוטין סרט אימה סטנדרטי טוב.

סרט אימה דל תקציב מפחיד וכתוב בצורה חכמה.
השטן מגיע מאחורי הסרט "גירוש השדים האחרון" בצורה שטנית מתחיל את הסרט בצורה מפחידה ומהנה ואז בערמה מפיל את הסרט לתוך עצמו.

544 מדרגים – 6.5/10 : IMDB


6.2/10 : Rotten Tomatoes



הנה הטריילר תיהנו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה