דפי מידע

יום ראשון, 15 באוגוסט 2010

סיכום סוף השבוע 14/08



בסוף השבוע האחרון יצאו בארה"ב שלושה סרטים שנתייחס אליהם, הראשון יצא גם בבכורה אצלנו, הסרט "בלתי נשכחים" סילבסטר סטלון יוצא להציל דיקטטורה בדרום אמריקה סטאלון גם כתב וביים את הסרט. השני הוא "סקוט פילגרים נגד העולם" סרט לפי קומיקס שהוא לא בדיוק סרט של גיבורי-על. נער שנאלץ להילחם על חייו מול  שבעת האקסים הרעים של חברה שלו. והשלישי הוא סרט של האישה יפה ג'וליה רוברטס בתפקיד גיבורת ספר רב המכר "לאכול, להתפלל לאהוב".

הסרט של סטאלון מצליח לצעוד במקום הראשון בהכנסות בסוף השבוע עם 35 מיליון דולר הכנסות.  כן מסתבר שאם משלבים שחקנים כמון סליי , סטתהם, לי , וויליס, לונדגרין ושוורצנגר בסרט אחד הוא יגיע למקום הראשון, איך הקהל מגיב? הוא אוהב אותו , איך המבקרים מגיבים? פחות טוב, אבל לא ממש נורא. צריכים לקחת את זה כמו שזה , סרט אקשן שלא דורש ממך שום דבר אחר מלהנות מאקשן פיצוצים וקומיק רליף. אחד המבקרים רשם : "תסריט גרוע , משחק נורא  עם אקשן , יריות , מרדפי מכוניות , שערוכים בצורה גרועה. זה סרט רע ואני אהבתי כל רגע ממנו." מי שהולך לראות את הסרט יודע מראש למה לצפות ובגלל זה הוא יהנה ממנו.

גברים 8.3 | נשים 7.2
4379 מדרגים – 8.3/10 : IMDB


5.4/10 : Rotten Tomatoes


                                                                                                                                          

הסרט שמבוסס על רב המכר לאכול להתפלל לאהוב יצא השבוע בכיכובה של ג'וליה רוברטס, הסרט תפס את המקום השני ברשימת שוברי הקופות בשבוע הראשון שלו. הסרט שמספר על אישה שיוצאת במסע של גילוי עצמי ברחבי העולם הכניס בסוף השבוע כ-24 מליון דולר. הסרט מיועד לקהל הנשים ובאופן שיטתי כשהסרט מיועד לקהל יעד נשי המבקרים לא מחבבים אותו והסרט הזה לא יוצא מן הכלל לצערנו בנושא הזה. חלק מהמבקרים הגדירו את שהפרק היחידי שטוב בסרט זה הפרק של "לאכול". היו מבקרים שאהבו את הסרט אבל אנחנו מדברים על פחות מ-50 אחוז מהם. אם אתם רוצים ליהנות מהסרט תכינו את עצמכם לסרט של טיול שהוא מסע וחיפוש עצמי עם נופים של איטליה , רוחניות של הודו ויופי של חביאר ברדם.

גברים 4.9 | נשים 5.8

397 מדרגים – 5.1/10 : IMDB

5.4/10 : Rotten Tomatoes



                                                                                                                                          

קומדיית הקומיקס של אדגר רייט הכניסה כ11 מליון דולר בסוף השבוע וזה ממקם אותה במקום ה-4 בטבלת ההכנסות של סוף השבוע. באופן יחסילתקציב הסרט 60 מיליון דולר, זה נחשב לא רע. גם המבקרים וגם הקהל אוהבים את הסרט זה בטוח מעודד את חברת ההפקות יוניברסל. הגדיר את זה אחד המבקרים: סקוט פילגרם הוא הסרט שקיק-אס רוצה להיות כשיהיה גדול. אם אתם רוצים לראות סרט מגניב, אני לא מצליח לחשוב על אופציה יותר טובה מהסרט הזה.

גברים 8.0 | נשים 7.9
2,045 מדרגים – 8.0/10 : IMDB

7.4/10 : Rotten Tomatoes


שאר הסרטים
בשבוע ש"צעצוע של סיפור 3" הפך להיות הסרט המצוייר עם ההכנסות הגדולות ביותר בכל הזמנים הוא יצא מרשימת ההכנסות של סוף השבוע לאחר 8 שבועות.  "ההתחלה" עם דיקפריו נמצאת במקום החמישי עם 250 מיליון דולר הכנסות בחמשת השבועות שהוא מציג. "החברה האחרים" שומר יפה על מקום בפסגה עם 17 מיליון דולר בסוף השבוע ו 70 מיליון דולר הכנסות עד עכשיו. בשבוע החמישי "סולט" נמצא במקום השמיני עם 107 מיליון דולר הכנסות ודיבורים כבר על סרט המשך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה