דפי מידע

יום שישי, 23 ביולי 2010

"חיים בזמן מלחמה" -(2010) - Life During Wartime


חיים בזמן מלחמה הוא סרט חדש שמגיע שוב ממוחו הקצת ביזרי של טוד סולונדז ("אושר"), כמו כל סרטיו הוא כתב גם את התסריט לסרט הזה. זהו מעיין סרט המשך לסרט "אושר" משנת 98, פשוט הדמויות מגולמות על ידי שחקנים אחרים.  לטוד סולונדז יש יכולת ליצור חוסר נוחות בדמויות שלו ושימוש מוצלח בהומור שחור.


הסרט "חיים בזמן מלחמה" מספר על חברים, משפחה ונאהבים הנאבקים במציאת אהבה וחמלה.  טריש שנפרדה מבעלה ביל שנמצא בכלא באשמת פדופיליה עומדת להתחתן מחדש. טריש מתרגשת מבעלה לעתיד הארווי שהוא דמות אב נפלאה לשני ילדיה הקטנים. כאשר ילדיה פוגשים סופסוף את אביהם החורג לעתיד, בעלה הקודם משתחרר מהכלא והמשפחה צריכה להחליט האם לסלוח או לשכוח. אחותה של טריש , ג'וי התמימה והחסודה גם היא שקועה וטרודה בעברה עם בני זוגה לשעבר. היא עוזבת את בעלה המנוון  ואת עבודתה בניו ג'רזי ונוסעת למשפחתה בפלורידה. ג'וי נוהגת להשאיר מאחורה בלי כוונה בושה וחשיפת סודות כמוסים בכל מקום שהיא עוברת. איך המשפחה תצליח להתמודד עם הטלטלות שעוברות עליה? ועל חוסר התפקוד של עצמה?

הסרט מוקרן מהיום בארה"ב, השחקנים המוכרים בסרט הם אליסון ג'ני ("הבית הלבן"), סירן הינדס ("מינכן"), פול רובנס ("אנשי המסתורין").

מועד הפצה בארץ: 12 באוגוסט
הנה הטריילר תהנו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה