דפי מידע

יום חמישי, 10 ביוני 2010

בכורות השבוע - 11/6 קראטה קיד, צוות לעניין, עצם החורף

צוות לעניין - The A-Team (בכורה בארה"ב)
עלילה: חבורת לוחמים ותיקים ממלחמת עיראק מנסים לנקות את שמם. הצבא האמריקאי חושד בהם בפשע שבו הם הופללו. זה עיבוד לסרט מהסדרה הוותיקה מתחילת שנות השמונים.חניבעל, פייס, מורדוק ובי-איי חוזרים לנסות להתחמק מהצבא תוך כדי טיהור שמם.
במאי: ג'ו קרנהן ("לחסל את האס")
שחקנים: ליאם ניסן, בראדלי קופר ("האנגאובר"), שרלטו קופלי ("מחוז 9") , ג'סיקה בייל ("אמן האשליות").
בכורה בישראל: 22/7/2010.
צפי: סרט אקשן/קומי קצבי וטוב.





קראטה קיד - The Karate Kid (בכורה בארה"ב)
בשנת 1984 פגש לראשונה דני לרוסו את מיסטר מיאגי. אותו מפגש גרם להרבה ילדים לנסות לעמוד בעמידת העגור. בעקבות הסרט היו שני סרטי המשך של קרטה קיד. עשרים ושש שנים לאחר מכן יפגוש הילד דרה פארקר את מיסטר האן. את מסיטר האן משחק ג'קי ג'אן שמלמד את דרה (הבן של וויל סמית') את אומנות הלחימה קונג-פו. הבמאי של כל שלושת הסרטים של קרטה קיד מביים את הסרט הנוכחי גם כן.
עלילה: אימו של דרה נאלצת לעבור לסין מטעם עבודתה , דרה נופל קורבן לחבורת ילדים מקומית שלומדים קונג-פו. מיסטר האן מגיע לעזרתו של דרה לעזור לו להתמודד עם הנערים ולנסות לנצח אותם בתחרות קונג-פו.
במאי: הרולד זוורט (זוכה פרס האוסקר "רוקי" 1977)
שחקנים: ג'יידן סמית' ("המרדף אחרי האושר"), ג'קי צ'אן, ("בנג'מין באטן"),
זמן: 126 דק'
בכורה בישראל: 19/08/2010
צפי: קשה לדעת, כנראה סרט טוב לצעירים. בכל מקרה תמיד כיף לראות את ג'קי צ'אן.





עצם החורף - Winter's Bone (בכורה בארה"ב)
"עצם החורף" הוא סרטה השני של דברה גרניק, הסרט הוקרן וזכה בפרסים בפסטיבל הסרטים בברלין , ופסטיבל סאנדנס בתור סרט הדרמה הטוב ביותר. הסרט מבוסס על הספר של דניאל וודרל שנושא אותו שם.
עלילה: רי דולי יוצאת בחיפוש בעקבות אביה אשר עוסק בבישול סמים. היא מחפשת אותו בהרי אוזארק ועדיין מנסה לשמור על משפחתה שלמה לאורך המסע.
שחקנים: ג'ניפר לורנס, ג'ון הוקס ("אמריקן גנקסטר")
זמן: 100 דק'
בכורה בישראל: לא ידוע עדיין.
ציפיות: דרמה חזקה





הרקדן האחרון של מאו - Mao's Last Dancer (בכורה בישראל)
ברוס ברספורד הבמאי של הסרטים "רגעים קטנים של חסד" ו "הנהג של מיס דייזי" מביא לנו סרט על סיפורו של האמיתי של לי שונסין, רקדן בלט סיני. הסרט קיבל ביקורות טובות וזכה בפסטיבל הסרטים בסאו פאולו.
עלילה: דרמה שמבוססת על אוטוביוגרפיה של לי שונסין, בגיל 11 לי נלקח מכפר עני ע"י יועציה של אשת המושל מאו צה טון לבייג'ין כדי ללמוד באלט. בשנת 1979 , בזמן חילוף תרבויות לטקסס, הוא מתאהב באישה אמריקאית. לאחר שנתיים הוא מצליח לערוק והוא מופיע בבלט של יוסטון, הוא מופיע שם כרקדן ראשי וגם לאחר מכן כרקדן הראשי של הבלט האוסטרלי.
במאי: ברוס ברספורד
שחקנים: ברוס גרינווד ("סטארטרק"), קייל מק'לכלן ("טווין פיקס"),




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה