דפי מידע

יום חמישי, 23 בספטמבר 2010

חיים כמו שמכירים – (2010) - Life as We Know It



הסרט "חיים כמו שמכירים" הוא קומדיה חדשה בכיכובה של קתרין היגל "27 שמלות" ולצידה משחק ג'וש דוהמל "רובוטריקים" על זוג אנשים שלא מחבבים אחד את השנייה שמוצאים את עצמם מתפקדים כהורים לילדה שהיא לא שלהם. את הסרט מביים אחד המפיקים בפועל והתסריטאים המצליחים מעולם הטלוויזיה גרג ברטליני.

עלילה: הולי ברנסון היא בחורה עם חברת קייטרינג מבטיחה, אריק מסר הוא מנהל רשת חדשות ספורט. לאחר דייט ראשון נוראי, שני הדברים  שיש להם בקשר הוא שהם לא מחבבים אחד את השניה והם אוהבים את סופי שהם סנדקים שלה. אבל לפתע הם הופכים להיות כל מה שנשאר לסופי בחיים לאחר שהיא איבדה את הורייה. הולי ואריק צריכים לשים את שוני של אחד מהשני בצד.  לאזן בין הקריירה שלהם, החיים החברתים שלהם, כאשר הם חיים ביחד כהוריה של סופי.

במאי: גרג ברטליני
ז'אנר: קומדיה | דרמה
שחקניםג'וש דוהמל, קתרין היגל , כריסטינה הנדריקס ("הגברים של מחוז מדיסון"), ג'וש לוקאס ("נפלאות התבונה"), ג'ין סמארט ("סמנטה מי"), מליסה מקרטי
מועד הפצה 08/10/2010 (ארה"ב) | 04/11/2010 (ישראל)

דירוג צופים:
IMDB - 6.2


לצפייה בטריילר

מידע נוסף: הסרט "הדייט שתקע אותי" הביא לנו את קתרין היגל מהסדרה "האוטונומיה של גריי" לתפקיד ראשי מוצלח בקומדיה רומנטית. מאז היא השתתפה במספר סרטים חלקם חמודים וחלקם נוראים. התקווה היא שהסרט הזה כן יצליח להיות סרט שאפשר להגדיר אותו כתוב. עצם זה שגרג ברלטני התסריטאי של "אילי סטון" והבמאי של "מועדון שבורי הלב" יכול להיות מעודד. השמועה אומרת שכנראה מצפה לנו סרט טוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה