דפי מידע

יום חמישי, 20 במאי 2010

הטורפים - (2010) - Predators


לפני 23 שנה הוליווד הכירה לנו את "הטורף", בסרט הראשון בשנת 1987, נאלץ חייל המרינס ארנולד שוורצנגר להילחם בחייזר אשר מנסה לצוד אותו ואת חבריו ליחידה. החייזר בעל חזות אנושית שמצויד בטכנולוגיות ראיה והסוואה מתקדמות צד בשיטתיות את אנשי היחידה. את הסרט הראשון ביים ג'ון מקטירנן, שביים גם את "מת לחיות" הראשון ואת "המרדף אחר האוקטובר האדום". הסרט היה הצלחה ושבר קופות.

להבדיל מהסרט הראשון לצערנו הרב שלושת סרטי המשך לא עמדו ברמה של הסרט הראשון, ונראה היה שכל אחד מהסרטים מנסה להיות יותר גרוע מקודמו. עדין היו להם רווחים בקופות מ"הטורף 2" ועד "הטורף נגד הנוסע השמיני 2", אבל איכות הסרטים הייתה מאוד מאכזבת.

ב9 ליולי ייצא לאקרנים הסרט החמישי לסדרה. את הסרט יביים הבמאי האמריקאי-הונגרי נמרוד אנטל, שידוע בעיקר בזכות הסרט עתור השבחים "קונטרול". מאז הסרט "קונטרול" הוא הגיע להוליווד וביים שני סרטים שלא היו מוצלחים במיוחד. אז מה כן מייחד את הסרט הזה מהסרטים המאכזבים אם לא הבמאי? התשובה היא השחקנים.

בסרט מככבים אדריאן ברודי (הפסנתרן), לורנס פישבורן (מטריקס), דני טרג'ו (היט), טופר גרייס (מופע שנות השבעים). ניכר מאמץ להביא פנים מוכרות לסרט. שאפשר להגדיר חלק מהם אפילו שחקנים טובים. בנוסף לרשימת השחקנים הטובה, הצטרף שם לא פחות חשוב וזה רוברטו רודריגז שמפיק את הסרט.

קשה לדעת מה צופה הסרט, אם לא היה צוות שחקנים טוב, רוב הסיכויים שאפילו לא היינו טורחים להפנות את תשומת הלב לסרט שמגיע. אבל אולי, אולי נמצא לנו סרט אימה מדע בדיוני שווה לקדיש לו ערב. אנחנו מאוד נשמח במידה וזה יקרה.

תאריך הבכורה - 09/07/2010 ארה"ב / מועד ההפצה היה אמור להיות 19/8 והוא נדחה. אין מידע למה.

תקציב - 45 מליון דולר.

מדד ציפיות: רוצים שיהיה טוב, אבל ההיסטוריה מראה להנמיך צפיות..

לצפייה בטריילר. (אנטי ספויילר הקטע שבו מופיעים הרבה סימני לייזר על אדריאן ברודי בטריילר איינו מופיע בסרט ,אז אל תצפו לזה בסרט)

עדכון 18 ליולי: דירוג הסרט לפי הצבעות הצופים בIMDB הוא 7.2
11,276 מצביעים 7.2/10

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה