דפי מידע

יום רביעי, 30 במאי 2012

מה הסיבה הנוספת לדחייה של "ג'י איי ג'ו: סוגרים חשבון"



משהו רקוב בממלכת ג'י איי ג'ו, אתר דדליין מדווח שהסיבה לדחיה של תשע חודשים בהפצת הסרט "ג'י איי.ג'ו: סוגרים חשבון" שניתנה על ידי חברת פארמונט שהם רוצים להמיר את הסרט לתלת מימד כדי להגדיל את הרווחים, היא לא הסיבה היחידה.

האתר מדווח שחברת פארמונט דחו את ההפצה של הסרט שהיה אמור להציג ביולי השנה למרץ בשנה הבאה עשו זאת בעקבות הקרנות פרטיות בשביל לבדוק את תגובת הקהל, והקהל הגיב לא טוב. זה היה ברור מהטריילרים שדמותו של  צ'נינג טייטום הייתה אמורה לההרג וחברו הטוב שאותו מגלם דוויין ג'ונסון אמור לצאת ולנקום את מותו, אבל לטייטום היו בקושי חמש דקות מסך והקהל לא אהב את מותו המוקדם ולא הצליח להבין את עומק החברות שלו עם ג'ונסון או בכלל לשנות את העלילה כולה.

פארמונט החליטה שהם יצלמו סצינות נוספות כדי לתת לחברותו של טייטום עם ג'ונסון יותר עומק. בנוסף הובן שהשוק שעליו בונה ההפקה היא על הקהל שנמצא מחוץ לארה"ב בעיקר בסין ורוסיה שם נבנים בימים אלו יותר בתי קולנוע בתלת מימד.

אז האם כל המהלך ישתלם? מבחינת יותר הכנסות ברור שכן אבל האם זה יכסה את כל ההוצאות של דחיה של הסרט בתשעה חודשים במיוחד לאחר שנעשה פרסום מסיבי בחודשים האחרונים לקראת הסרט שהיה אמור לצאת ביולי השנה. אנחנו עדיין ממליצים לא לצאת ולראות סרטים בתלת מימד שלא צולמו בתלת מימד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה