דפי מידע

יום שישי, 25 במאי 2012

"ג'י.איי.ג'ו: סוגרים חשבון" נדחה ב-9 חודשים כדי שתוכלו לשלם יותר


חדשות רעות למעריצים של ג'י.איי.ג'ו, חברת פרמאונט הודיעה על דחיה של יציאת הסרט, בכ-9 חודשים להקרנה בארה"ב עד חודש מרץ 2013. אז כל מי שקיווה לנקמה של ג'י.איי.ג'ו יחכה עוד כמה חודשים. עד עכשיו מערך השיווקי של הסרט תקף אותנו עם טריילרים, טיזרים, פוסטרים, פוסטרים של דמויות וכמובן חנויות הצעצועים הצטיידו בבובות של החיילים. אבל הסרט שהיה אמור לצאת לאקרנים בארץ ב-2/8/2012 ידחה ככל הנראה לתחילת אפריל, וכל זה בגלל שהם רוצים להמיר את הסרט לתלת מימד.


כאשר שכרו את הבמאי ג'ון צ'ו, אנשים שיארו שהוא נשכר בגלל הניסיון שלו בצילום תלת מימד, אבל הסרט צולם בסוף בדו מימד. המנהלים שהחליטו בסוף שכדאי להם להמיר לתלת מימד, הם אמרו שזה נראה להם הגיוני כי גם ג'יימס קמרון המיר את הסרט טיטאניק לתלת מימד. אנחנו מוצאים שתי בעיות באמירה הזאת: א. הם לא ג'יימס קמרון וב. "ג'י.איי.ג'ו: סוגרים חשבון" הוא לא טיטאניק. אנחנו עדיין לא מחבבים את הרעיון של דחיית מועד הקרנת הסרט ורק בשביל להוסיף תלת מימד למשהו שלא צולם בתלת מימד ומהסיבה  של למשוך מהצופים יותר כסף ובלי סיבה אחרת.

תגובה 1:

  1. בושה וחרפה מחפשים איך לעשות כסף על הגב שלנו....לא מבין מה הקטע עם הסרטי תלת מימד חוץ מכמה קטעים בודדים בסרט רובו יראה לכם כמו דו מימד(כמובן שיש סרטים שהם יוצאי דופן כמו אוואטר) ואני גם דיי בטוח שבג'י איי ג'ו יהיה אותו קטע, חוץ מכמה קטעים בודדים הסרט יהיה לכם כמו כל סרט דו מימד. בושה!

    השבמחק