דפי מידע

יום שלישי, 28 בפברואר 2012

פיראנה 2 – (2012) - Piranha 3DD


יש משהו בתוך המים.... שוב! תכינו את עצמכם לבחורות בבקיני, דגים טורפי אדם והרבה דם, בתלת מימד. במאי טרילוגיית סרטי האימה "הסעודה" מתחבר למרקוס דנסטן ופטריק מלטון שכתבו את סרטי "המסור" 4-7 כדי להביא לנו את סרט ההמשך ל"פיראנה". קתרינה בוודן מככבת בסרט ובו ניתן למצוא גם את כריסטופר לויד ("בחזרה לעתיד"), גארי ביוסי ("נשק קטלני") ודיוויד האסלהוף.

ז'אנר: קומדיה | אימה
במאי: ג'ון גולאגר – ("הסעודה")
תסריט: פטריק פנבייקר – ("המסור 4") , מרקוס דונסטן – ("המסור 4")
שחקנים: קתרינה בוודן, כריסטופר לויד, כריס זילקה, דניאלה פנבייקר, וינג ריימס, גארי ביוסי, אליסון מאק, דיויד קוצ'נר, דיוויד האסלהוף
מועד הפצה: 2012 (ארה"ב) | 26/04/2012 (ישראל)
אולפנים: דימנשן

עלילה:
לאחר שדגי הפיראנה יצאו מתוך המערה התת קרקעית באגם ויקטוריה, ותקפו כל מה שיכלו בספרינגברייק הפעם אף אחד לא בטוח מפני דגי אוכלי הבשר כאשר הם פולשים למתחם הנופש הטוב ביותר של הקיץ פארק המים הענק.
רוטן טומטוס: 12%
IMDB: 4.3




הטריילר

7 תגובות:

  1. המתכון לשובר קופות: לא צריך תואר בקולנוע,או לימודי משחק כלשהם,מה שדרוש זה ים של כוסיות בביקיני כמה שיותר רטובות ,כמה סצנות סקס ויש לך שובר קופות!

    השבמחק
    תשובות
    1. לזה אתה קורא שובר קופות? רבע מההוצאות הסרט הזה לא כיסה!! אחד הסרטים הגרועים שראיתי! הייתי בשוק כמה שהוא גרוע

      מחק
  2. אנוני 2 צודק אחי אני איתךה גבר שלי אני מת עליךה

    השבמחק
  3. סרט הכי מכוער EVER!!!!
    בשביל הומאז' לדייויד הסלהוף המעפן אני לא צריך להקדיש 3 שעות מהחיים!
    מזל שלפחות הכרטיסים לא עלו וקיבלתי, אחרת זה היה סופר מבאס!

    השבמחק
  4. וואווו יום שישי אני בקולנוע

    השבמחק
  5. יום חמישי ראיתי דגי פיראנה 2 סני מסיטי בראש לציון בקולנועעעע היה אחלה סרטט כיף חיים ראיתי אני רוצה לראות הזה עוד הפעם ממני שם חסויייי
    ..

    השבמחק