דפי מידע

יום שני, 29 באוגוסט 2011

קרוב להפליא ורועש להחריד – (2011) - Extremely Loud & Incredibly Close


"קרוב להפליא ורועש להחריד" הוא עיבוד לספרו של ג'ונתן ספרן פויר. הסרט מספר על אוסקר ילד בן 9 שמקיים מסע ברחבי ניו-יורק לחפש מנעול שיתאים למפתח אשר היה שייך לאביו שנהרג בהתקפה על בניני התאומים. את התסריט כתב אריק רוט שזכה באוסקר על תסריט שכתב  ל"פורסט גאמפ". במאי הסרט הוא סטיבן דלדרי שהיה מועמד לאוסקר על הסרטים "השעות", "נער קריאה" ו "בילי אליוט". תום הנקס מגלם את אביו של הילד וסנדרה בולוק מגלמת את האם.

ז'אנרדרמה
במאיסטיבן דלדרי – ("בילי אליוט")
תסריט: לפי ספרו של ג'ונתן ספרן פויר אריק רות - ("פורסט גאמפ")
שחקנים: טום הנקס, סנדרה בולוק, תומס הורןג'ימס גנדולפיני, זואי גלדוול, ויולה דיוויס, ג'פרי רייט, ג'ון גודמן.
מועד הפצה: 25/12/2011 (ארה"ב) | 2012 (ישראל)

עלילה:
אוסקר הוא ילד בן 9 שאביב תומס נהרג בפיגוע בבנייני התאומים ב-11/09. הוא משוכנע שאביו השאיר לו הודעה אחרונה אי שם ברחבי העיר. הוא יוצא בחיפוש סודי ברחבי הרבעים של ניו-יורק אחר מנעול שמתאים למפתח מסתורי שמצא ששייך לאביו.  המסע של אוסקר לוקח אותו מעבר לאובדן שלו ומפגיש אותו עם זרים ברחבי העיר שכל אחד מהם הוא שורד בצורה שלו.
רוטן טומטוס: 49%
IMDB: 6.3



למצוא למה המפתח הזה מתאים יהיה נס


כמה מילים:
כמות מחזיקי פסלון האוסקר אשר מוערבים בהפקה של הסרט ותאריך ההפצה שלו מצביעים על האמונה של האחים וונר שהסרט יכול לזכות באוסקר. ואכן יש הימורים שהוא יוכל להיות מועמד. במאי הסרט היה מועמד ל-3 פרסי אוסקר, התסריטאי אריק רות היה מועמד 4 פעמים לאוסקר וזכה פעם אחת על "פורסט גאמפ", סנדרה בולוק זכתה באוסקר וגם טום האנקס זכה פעמים באוסקר. המפיק סקוט רודין היה מועמד שלוש פעמים לאוסקר מתוכם זכה פעם אחת על "ארץ קשוחה" ואפשר גם להוסיף את הצלם כריס מגנס שזכה פעמים באוסקר. בקיצור הרבה אוסקרים.

תגובה 1:

  1. סרט מעולה, קבלו את הביקורת שלי על הסרט:

    http://tinyurl.com/8842l2v

    השבמחק