דפי מידע

יום רביעי, 13 ביולי 2011

שרלוק הולמס: משחק הצללים - (2011) - Sherlock Holmes: A Game of Shadows


רוברט דאוני ג'וניור חוזר לגלם את הבלש המפורסם ביותר בעולם. הולמס ודר' ווטסון יוצאים בעקבות הרמזים שמובילים ליריבו הגדול, פרופסור מוריאטי שמנסה לשנות את הסדר העולמי. גם את הסרט השני מביים הבמאי גיא ריצי' ("לוק סטוק ושני קנים מעשנים"). דמות מטורפת, שחקנים מצויינים, אקשן ופיצוצים בלונדון וברחבי אירופה של המאה ה-19.... כיף.

ז'אנר: פעולה
במאי: גיא ריצי – ("סנאצ'")
שחקנים: רוברט דאוני ג'וניור, ג'וד לאו, נעמי ראפס, סטיבן פרי, ג'רארד האריס.
תסריט: קירן מולרוני – ("איש הנייר") | מישל מולרוני – ("איש הנייר")
מועד הפצה: 16/12/2011 (ארה"ב) | 22/12/2011 (ישראל)                   

עלילה:
שרלוק הולמס תמיד היה האדם החכם ביותר בחדר.... אבל עכשיו ישנו מוח קרימינלי חדש בסביבה – פרופסור מוריאטי, ולא רק שהוא משתווה להולמס במוחו, למוריאטי אין את הצד המצפוני שמונע ממנו להשתמש ברוע כאופציה לגיטימית,  וזה יכול להטות את היתרון לזכותו.
לאחר שנסיך אוסטריה נמצא מת, המפקח לסטרייד מחליט לפי הראיות שזאת התאבדות. אבל הולמס רואה את הראיות אחרת. הנסיך נרצח והרצח הוא רק חלק אחד מתוך פאזל גדול הרבה יותר ומפחיד יותר, ואת כל הפאזל מעצב פרופסור מוריאטי.
הולמס מתחקה בעזרת אחיו מייקרופט אחר רמזים שמובילים למועדון ג'נטלמנים מחתרתי, וזה בעוד הם מרימים כוסית לכבוד לילו האחרון של דר' ווטסון כרווק. באותו לילה פוגש הולמס מגדת עתידות בשם סים, שהופכת למטרה לרצח בשל מעורבותה בחיסול הנסיך. הולמס מצליח לעזור לה והיא באי רצון מסכימה לעזור לו.
החקירה של הולמס, ווטסון וסים מובילה אותם לאורך רחבי היבשת.  אבל מוחו של מוריאטי תמיד מוביל אותם בצעד אחד קדימה, בעוד הוא טווה רשת המלאה במוות והרס.על הולמס לעצור את המוח ההרסני אחרת מוריאטי יוכל לשנות את מהלך ההיסטוריה.
רוטן טומטוס: 59%
IMDB: 7.8




"כמה התגעגעתי אליך הולמס.."

טריילר מס' 2 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה