דפי מידע

יום שישי, 1 ביולי 2011

לארי קראון – (2011) - Larry Crowne



טום הנקס מביים ומככב בקומדיה רומנטית חדשה לצד ג'וליה רוברטס. הסר מספר על אדם שמאבד את עבודתו ויוצא להתחיל הכל מחדש קצת בלימודים, שם הוא מצטרף לקבוצה של רוכבי טוסטוסים. הנקס כתב גם את התסריט ל"לארי קראון" ביחד עם ניא ורדלוס שכתבה את "החתונה היוונית שלי" זאת הפעם השנייה שהנקס מתייצב מאחורי המצלמה לסרט קולנוע הוא עשה זאת במה שאת עושה לי".

ז'אנר: דרמה | קומדיה – בהפקה
במאי: טום הנקס – ("מה שאת עושה לי")
שחקנים: טום הנקס, ג'וליה רוברטס, בריאן קרנסטון, ג'ורג' טאקי, ג'ון סדה, רמי מאליק, ריטה ווילסו, טרג'י פ. הנסון, סדריק הבדרן.
תסריט: טום הנקס ("מה שאת עושה לי"), ניא ורדלוס ("החתונה היוונית שלי")
מועד הפצה: 01/07/2011 (ארה"ב) | 07/07/2011 (ישראל)

עלילה:
 לארי קראון הוא בחור חביב שעבד בחברת קופסאות מאז שהשתחרר מחל הים. אבל בשל צמצומים במפעל לארי מפוטר. כאשר אין לו מושג מה לעשות עם חייו הוא חוזר לקולג' מקומי בכדי להתחיל מחדש. הוא מתחבר שם לקבוצה של מנודים שמנסים למצוא את הכיוון בחיים שלהם ובזמנם החופשי הם נוהגים להסתובב בעיר בעדר של טוסטוסים. בקורס נאומים שלארי לוקח הוא הוא מתחיל לפתח רגשות כלפי המרצה שלו במרסדס. מרסדס איבדה את התשוקה שלה בלימודים כמו שאיבדה את תשוקתה לבעלה. לארי יגלה, שבדיוק שאתה חושב שכל הדברים ששווה לחיות למענם פספסו אותך, אתה יכול למצוא את הסיבה לחיות מחדש.


IMDB: 6.0

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה