דפי מידע

יום שלישי, 7 ביוני 2011

הדרך בחזרה | (2010) | The Way Back



סרטו של פיטר וויר "הדרך בחזרה" הוא מסע אפי של השרדות, שמתרחש בתקופת מלחמת העולם השנייה. הסרט נעשה בהשראת סיפור אמיתי של שלושה אסירים שברחו רגלית מהגולאג ברוסיה עד לחופש בהודו.  בסרט מככבים קולין פארל ואד האריס.





ז'אנר: דרמה – בהפקה
במאי: פיטר וויר
שחקנים: אד האריס, קולין פארל, ג'ים סטורגס, סאוריס רונאן  מארק סטרונג.
מועד הפצה: 21/01/2011 (ארה"ב) | 2011 (ישראל)
                                                 
עלילה: קבוצה קטנה של שבע אסירים מארצות שונות מצליחה לברוח בשנת 1940 מגולאג סיביר. במהלך מסע הבריחה הבלתי אפשרי שלהם שנמשך על פני אלפי קליומטרים במדינות מסוכנות. הם מגלים את המושג האמיתי לחברות.

סיכום ביקורות: הקהל נותן לסרט ציון של 7.3 שזה ציון מכובד, בנוסף 75% מהמבקרים נותנים לו ציון חיובי בממוצע של 6.8. רוב המבקרים משבחים את עבודתו של הבמאי פיטר וויר שמביא עלילה לא חדשנית אבל הוא הופך אותה לחוויה מרגשת. המבקרים מנגד טוענים שנקודת התורפה בסרט היא חוסר העומק שלו.  ציטוטי מבקרים, ברוס בנט, ספקטרום "מבחנת תסריט אין פה דבר יחודי, אבל הצופה יתוגמל מסרט שהוא יראת כבוד יחודית לסיפור שיצבוט את הלב". רוב תומס, קפיטל טיימס "אני לא יודע אם זאת מחמאה, אבל הסרט נותן לצופה להרגיש שהוא הלך 4,000 מייל בנעלים הבלויות של דמויות, והוא גורם לנו לרצות שהדמויות יגיעו הביתה" לסיכום: סרט מסע קשה ומרגש של במאי מצוין.

IMDB: 7.3

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה