דפי מידע

יום שישי, 1 באוקטובר 2010

הנערה ששיחקה באש - (2009) - The Girl Who Played with Fire



הסרט "הנערה ששיחקה באש" הוא סרט שוודי השני בסדרת "טרילוגיית המלניים" שמבוססת על שלושת הספרים של הסופר השוודי סטיג לארסן. הסרט הראשון בסדרה "נערה עם קעקוע דרקון" נגע בחקירה של עיתונאי  בשם מיקל ובלשית האקרית בשם ליסבת' בנושאים של שחיתות, סקס ורצח. והסרט השני ממשיך את אותה עלילה. הסרט השלישי בסדרה הוא "הנערה שבעטה בקן הצרעות". שלושת הסרטים יצאו בשוודיה באותה שנה 2009.

עלילה: ליסבת' בלשית האקרית חוזרת לשוודיה לאחר שהות של שנה בחו"ל. לאחר שהיא חוזרת היא מוצאת את עצמה מואשמת ברצח של עיתונאי וחברתו. חברה של ליסבת' העיתונאי מיקאל שעבד איתה בעבר, צריך לעשות כל מה שהוא יכול כדי למצוא את ליסבת' לפני שהרשויות ימצאו אותה. כדי שיצלח לטהר את שמה ולפתור חקירה של שרשרת סחר בנשים אשר שנייהם נתקלים בה.

ז'אנר: מותחן

במאי: דניאל אלפרדסון

שחקנים: נומי ראפיס, מייקל ניקויסט, לנה אנדרה, סופיה לדרפ, גיאורגי סטייקוב.

מועד הפצה: 14 באוקטובר (ישראל)

סיכום ביקורות: אםמנם הסרט לא זכה לכלכך הרבה ביקורות טובות כמו הסרט הראשון והוא לא עמד בסטנדרטים של הסרט הראשון. אבל הוא עדיין קיבל יחסית כמות ביקורות טובה.

דירוג קהל: 6.7/10 – IMDB


 באופן מספק כמו בסרט הראשון הסרט "הנערה ששיחקה באש" משאיר אותך עם טעם לעוד.

בעוד החלק השני בסדרה הוא מותח ועצבני, הוא בעיקר חוזר על עצמו עד למערכה השלישית והאחרונה.

לצפייה בטריילר

מידע נוסף: הסופר סטיג לארסן נפטר לפני שראה את ההצלחה העולמית של הספרים והסרטים בעקבותם.הבמאי דניאל אלפרדסון הוא לא הכישרון היחידי במשפחה, אחיו תומס אלפרדסון ביים את הסרט "הכנס את האדם הנכון" הסרט היה הצלחה בנלאומית ב2010 נעשה עיבוד לסרט הזה בשם "הכנס אותי" שקיבל גם ביקורות טובות. הבמאי המוערך דיויד פינצ'ר מביים עיבוד אמריקאי לסרט הראשון של הסדרה "נערה עם קעקוע דרקון" בכיכובו של דניאל קרייג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה