דפי מידע

יום שבת, 18 בספטמבר 2010

סרט על להקת הרוק האגדית קווין.



סרט על להקת קווין וחייו של פרדי מרקורי, הרבה אנשים היו רוצים לראות וזה משהו שאכן נראה כאפשרי בעתיד הקרוב, לאחר שיצאה הידיעה שמי שיכנס לנעליו של הזמר של להקת הרוק האגדית קווין הוא השחקן סשה ברון כהן. את התסריט לסרט יכתוב אחד מהתסריטאים הבריטים המוכשרים פיטר מורגן ("פרוסט/ניקסון", "המלך האחרון של סקוטלנד").

אין עדיין במאי שחתם על בימוי הסרט של ההיסטוריה של הלהקה, מהיסוד שלה עד למופע האחרון בשנת 1985. אחת השאלות שעולות היא האם כהן ישיר גם בקולו בסרט כפרדי מרקורי? בהתחשב בזה שהוא משחק את אחד זמרי הרוק שנחשבים עם הקול המיוחד והמושלמים שהיו, המלצת האתר היא להשתמש בקולו של מרקורי. ההחלטה לא תתקיים עד לאשר יוחתם במאי לסרט.

בסופו של דבר הבחירה בכהן היא מאוד מעניינת , מצד אחד הוא באמת ככל הנראה השחקן עם המראה הכי קרוב למרקורי והוא אנגלי. בנוסף הוא משחק בסרטו של מרטין סקורסזה. מצד שני אני בטוח שרוב אוהדי ומעריצי קווין לא היו מסתפקים בשחקן פחות מסדר הגודל של מרלון ברנדו או רוברט דנירו. בכל מקרה סשה ברון כהן כן מסתמן כשחקן בעל יכולות משחק גבוהות.

גרהם קינג מחברת GK אישר את הידיעה: "קווין היא אחת מלהקות הרוק הגדולות ביותר של כל הזמנים, והיא מותג מוזיקלי בפני עצמו" הוא הוסיף בנוגע למרקורי "פרדי מרקורי היה אחד מהפרפורמרים בעלי ההשראה,  כך שעם סשה בתפקיד הראשי, בנוסף לתסריט של פיטר ועם התמיכה של להקת קווין, יש לנו את הקומבינציה לספר את הסיפור האמתית מאחורי ההצלחה שלהם"

זאת הפעם הראשונה שחברי הלהקה הרשו להשתמש בשירים של הלהקה ליצירת סרט על הלהקה. המחזמר We Will Rock You שמשתמש בשירי הלהקה רץ כבר 9 שנים בלונדון ווסט אנד
שמשתמש בשירי הלהקה רץ כבר 9 שנים בלונדון ווסט-אנד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה